Technikai szerviz

Vásárlás után is szívesen segítünk Önnek

Csak minőségileg első osztályú termékek hagyják el a raktárunkat. Amennyiben ennek ellenére támogatásra vagy segítségre lenne szüksége, technikai Ügyfélszolgálatunk egész Magyarország területén helyszíni szervizzel áll az Ön rendelkezésére.

Töltse ki a Hibabejelentő Űrlapot vagy írjon nekünk a központi mail címünkre. Technikai és szerviz munkatársaink munkanapokon 09.00 – 15.00 óra között először telefonon keresztülkísérlik meg a hibaelhárítást.

Amennyiben a hiba megszűntetése helyszíni javítást igényel, a garancia időn belül masszázsfotelek tekintetében a helyszíni javítás szolgáltatásunk áll az Ön rendelkezésére. Ennek keretében – időpont egyeztetés után – technikai munkatársaink az Ön otthonában garanciaidőn belül térítésmentesen oldják meg a felmerült problémát.

Amennyiben a hibás termék elhozatala elkerülhetetlen, garanciaidőn belül futárszolgálattal elhozatjuk a terméket szervizelésre ill. javítás után, ingyenesen visszaszállíttatjuk azt az Ön otthonába.

Masszázsfotelek esetében, amennyiben a termék javítása meghaladja az elhozatalától számított 30 napot, garanciaidőn belül cserefotelt biztosítunk. Amennyiben a javítás lehetetlenné válik, a termék aktuális használati értékének megfelelő másik masszázsfotelt biztosítunk térítésmentesen vagy az Ügyfél kérésére aktuális értéket beszámítjuk egy új Casada termék vételárába.